PRISMA Win για χώρους εστίασης

Θωρακίστε το εστιατόριό σας με τη σύγχρονη τεχνολογία και αξιοποιήστε τα ψηφιακά εργαλεία για να απογειώσετε τις υπηρεσίες σας

Τι μπορούν να κάνουν οι εφαρμογές PRISMA Win
& γιατί να τις επιλέξετε

Η διαχείριση ενός εστιατορίου δεν είναι μία εύκολη υπόθεση. Μεταξύ των αμέτρητων καθημερινών σας εργασιών που έχουν να κάνουν με την εξυπηρέτηση των πελατών σας άμεσα, έχετε να συντονίσετε ταυτόχρονα το προσωπικό σας και να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας. Δώστε στον εαυτό σας την υποστήριξη που χρειάζεται και αποκτήστε όλα τα κατάλληλα εργαλεία για να απλοποιήσετε τις διαδικασίες σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας!

Εξοικονόμηση χρόνου

Η ταχύτητα και η ακρίβεια στην εκτέλεση των παραγγελιών συμβάλλουν ουσιαστικά στην παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελάτη. Είναι αυτά τα πλεονεκτήματα που θα τον κάνουν να τη μοιραστούν και να απογειώσουν την καλή σας φήμη. Οι εφαρμογές PRISMA Win κυριολεκτικά “τρέχουν” τη δουλειά σας, εξοικονομούν χρόνο, ενώ οι παραγγελίες και όλες οι πληροφορίες αποστέλλονται αυτοματοποιημένα και γρήγορα σε όλα τα πόστα χωρίς να αφήνουν περιθώρια για λάθη που κοστίζουν.

Αρμονική συνεργασία

Δυσκολία στην επικοινωνία, παρεξηγήσεις μεταξύ υπαλλήλων, λάθη στις παραγγελίες, έλλειμα στο ταμείο… είναι προβλήματα από τα οποία μπορείτε να απαλλαγείτε μία και καλή! Η εφαρμογή προσφέρει αδιαμφισβήτητα δεδομένα, ενώ δίνει πληροφόρηση για την κάθε ενέργεια που πραγματοποιείται, πότε και από ποιον. Το προσωπικό συνεργάζεται αρμονικά χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία για να κάνει τη δουλεία του γρήγορα, εύκολα, ευχάριστα …και αυτό φαίνεται!!!

Διαχείριση αποθεμάτων

Εξασφαλίστε επάρκεια σε πρώτες ύλες και πιάτα πάντα διαθέσιμα στην υψηλότερη ποιότητα! Απαλλαγείτε από το κρυφό κόστος των περιττών και χαμένων τροφίμων, σταματήστε τη σπατάλη ενέργειας, την επιβάρυνση του περιβάλλοντος και εξασφαλίστε ορθή εποπτεία της αποθήκης και των αναλώσεων. Επιλέγοντας PRISMA Win αποκτάτε: -σωστή πρόβλεψη που δεν υπερβαίνει τις ανάγκες σας, -παραγγελία των κατάλληλων πρώτων υλών και των ιδανικών ποσοτήτων -παρασκευή ικανοποιητικών και ποιοτικών μερίδων χωρίς υπερβολές, -μείωση του ρίσκου να ξεμείνετε από τα best sellers -αποφυγή της αποθήκευσης προϊόντων που χάνουν τη φρεσκάδα τους και την ποιότητά και πολλές φορές απλά λήγουν.

Πληροφορία

Η παρακολούθηση και η διαχείριση των δεδομένων σας δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη. Οι εφαρμογές PRISMA Win σας προσφέρουν πολλές επιλογές αναφορών για να πάρετε απαντήσεις για τις πωλήσεις, τις διανομές, την απόδοση των υπαλλήλων, τις αναλώσεις, την πορεία μίας προωθητικής ενέργειας, το αποτέλεσμα μια αλλαγής στο μενού. Κάθε στιγμή είστε σε θέση να γνωρίζετε την κατάσταση του ταμείου σας ακόμα και αν δεν είστε εκεί.

Win Win σχέση με τους πελάτες

H αφοσίωση των πελατών είναι από τα πιο σημαντικά περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησης και κρίσιμη για την επιτυχία της! Έρευνες δείχνουν ότι οι πελάτες που ανήκουν σε ένα πρόγραμμα πελατειακής αφοσίωσης μιας επιχείρησης αγοράζουν με μεγαλύτερη συχνότητα και ξοδεύουν πολλαπλάσια από τους πελάτες που δε συμμετέχουν. Το PRISMA Win υποστηρίζει προγράμματα πιστότητας, εκπτώσεις και δώρα για τους πελάτες σας και συμβάλλει στο χτίσιμο της πιο win win σχέσης!

Στόχοι που επιτέλους κατακτώνται

Η εφαρμογή σας επιτρέπει να θέσετε στόχους και να καταρτίσετε τον προγραμματισμός σας. Οι δυνατότητες ελέγχου που σας προσφέρει είναι τέτοιες που μπορούν να σας δώσουν αναμφίβολα συμπεράσματα για το αν συμφωνούν οι δράσεις και οι πρακτικές με τον οριζόμενο προγραμματισμό, να διαπιστώσετε τυχόν εκτροπή και να λάβετε έγκαιρα τα κατάλληλα διορθωτικά μέτρα .

Αναζητήστε τη λύση που ταιριάζει στον δικό σας τρόπο λειτουργίας

Ανακαλύψτε την οικογένεια POS εφαρμογών PRISMA Win για την Εστίαση και δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά τους

Restaurant – cafe

Ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας πανεύκολο στη χρήση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα και γρήγορα από οποιονδήποτε υπάλληλο.

Delivery – Take away

διευκολύνει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων διανομής φαγητού, την άμεση ανταπόκριση στις κλήσεις των πελατών χωρίς να χάνεται πολύτιμος χρόνος, τη γρήγορη παραγγελιοληψία, τη μεταβίβαση της παραγγελίας στην κουζίνα χωρίς καθυστερήσεις και την άμεση παράδοσή της στον πελάτη

Mobile (Ασύρματη Παραγγελιοληψία)

Εξυπηρετήστε άμεσα και άψογα τους πελάτες σας με την εφαρμογή ασύρματης παραγγελιοληψίας που δε θα σας “εκθέσει” ποτέ!
Ειδικά σχεδιασμένη για ασύρματες συσκευές με λειτουργικό Android, έχει πάντα όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο σερβιτόρος, όπως το μενού, τις διαθεσιμότητες, τις κρατήσεις, ενώ συνεχίζει να δουλεύει ακούραστα και να λαμβάνει τις παραγγελίες και τις προτιμήσεις των πελατών σας χωρίς να επηρεάζεται από την αστάθεια του δικτύου ή τυχόν δυσλειτουργίες του

Κάντε περισσότερα με extra διαχειρίσεις (modules)

Για να καλυφθούν οι ιδιαίτερες ανάγκες των επιχειρήσεων η Megasoft δημιούργησε επιπλέον διαχειρίσεις (Module) που προστίθενται στις POS εφαρμογές του Retail και προσφέρουν εξειδικευμένες δυνατότητες.

Η Megasoft δημιούργησε το κατάλληλο εργαλείο για να διαχειρίζεστε και να έχετε τον απόλυτο έλεγχο της παραγγελιοληψίας από το internet, ορίζοντας εσείς την τιμολογιακή σας πολιτική, τις προωθητικές σας ενέργειες και την ψηφιακή σας στρατηγική απλά και άμεσα! Αποκτήστε το δικό σας e-shop και διαμορφώστε την εμφάνισή του με ελάχιστα κλικ και σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.

Τώρα, οι πελάτες σας παραγγέλνουν τα προϊόντα σας εύκολα, γρήγορα και με συνέπεια στο μενού και στις διαθεσιμότητες αφού το e-shop είναι σε άμεση σύνδεση με την POS εφαρμογή σας.

Με ελάχιστο κόστος, αποκτήστε το δικό σας e-shop εστίασης και δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας να καταχωρούν τις προτιμήσεις τους και να απολαμβάνουν τα προϊόντα σας στον χώρο τους  χωρίς μεσάζοντες, χωρίς προμήθειες, χωρίς εξαρτήσεις!

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής του PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery e-food. Εκτός από την αξία αγοράς της υπηρεσίας και το κόστος του ετήσιου συμβολαίου συντήρησης, ο πελάτης για να την αποκτήσει θα χρεωθεί και με το κόστος (κατόπιν συνεννόησης) των μηχανογραφικών υπηρεσιών που απαιτούνται για την προσαρμογή εξατομικευμένων ρυθμίσεων και επιλογών. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούν οι πελάτες του καταστήματος μέσω του e-food συμπεριλαμβανομένων όλων των στοιχείων που αφορούν τους ίδιους (στοιχεία επικοινωνίας πελάτη, διεύθυνση, παρατηρήσεις κ.τ.λ.) τα είδη που επιλέγουν (τροποποιητές, παρατηρήσεις κ.τ.λ. ), τον τρόπο πληρωμής (μετρητά ή πιστωτική κάρτα) και τον τρόπο παραλαβής (delivery ή από το κατάστημα). Όλοι οι νέοι πελάτες που έρχονται από το e-food καταχωρούνται αυτόματα και με τα πλήρη στοιχεία τους στην POS εφαρμογή μέσω της γέφυρας, ενώ όλα τα δεδομένα που έρχονται από το e-food συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις της εφαρμογής και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία.

Η υπηρεσία επιτυγχάνει τη γεφύρωση της POS εφαρμογής PRISMA Win με την πλατφόρμα Online Delivery Wolt μέσω του Api της Wolt. Η υπηρεσία φέρνει κατευθείαν στην POS εφαρμογή όλες τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέσω της Wolt και τις πληροφορίες για τα είδη που επιλέγουν οι πελάτες (τροποποιητές, παρατηρήσεις κ.τ.λ.). Όλα τα δεδομένα που έρχονται από τη Wolt συμμετέχουν στα στατιστικά, στις αναφορές και στις εκτυπώσεις και δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για την πορεία των πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας Online Delivery στον επιχειρηματία. Ό,τι αλλαγή γίνει στο μενού στο POS γίνεται αυτόματα και στο μενού της επιχείρησης που εμφανίζεται στο Wolt. Εκτός από την αξία αγοράς της υπηρεσίας και το κόστος του ετήσιου συμβολαίου συντήρησης, χρεώνεται και το κόστος (κατόπιν συνεννόησης) των μηχανογραφικών υπηρεσιών για την προσαρμογή εξατομικευμένων ρυθμίσεων και επιλογών.

H διαχείριση εγκαθίσταται σε οθόνη αφής οποιασδήποτε ανάλυσης, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και με ποντίκι, τοποθετείται στα σημεία του χώρου εστίασης που απαιτείται όπως είναι η κουζίνα, το μπαρ, ή ο μπουφές κ.α. και δείχνει σε real time τις παραγγελίες που πρέπει να εκτελεστούν, αντικαθιστώντας τις εκτυπώσεις. Στα πλαίσια του διαδραστικού ελέγχου των παραγγελιών στην κουζίνα προσφέρει και δυνατότητες ταξινόμησης των παραγγελιών, αλλαγής της κατάστασης κ.ά.

Χαρακτηριστικά:

  • Σχεδίαση οθόνης ανά πόστο με δυνατότητες ορισμού πλάτους και πλήθους στηλών
  • Η εμφάνιση όλων των καταστάσεων είναι παραμετρικά οριζόμενη από τους χειριστές (χρώματα, γραμματοσειρές)
  • Ταυτόχρονη συνολική εικόνα των παραγγελιών ομαδοποιημένη ανά είδος
  • Φιλτράρισμα των ειδών ανά πόστο

Παρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης με δυνατότητα ενημέρωσης από back office, διόρθωση υπολοίπου μέσω κινήσεων απογραφής, καταχώρηση νέων παραλαβών. Συνταγές παραγωγής με υπολογισμό των αναλώσεων σε όλα τα επίπεδα της παραγωγικής διαδικασίας.

Αποκτήστε πρόσβαση στις αναφορές της εφαρμογής σας απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο μέσω internet με την υπηρεσία Report Server της Megasoft. Οι χειριστές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε οποιαδήποτε από τις ήδη ενσωματωμένες αναφορές και να λαμβάνουν το αποτέλεσμα real time, ωστόσο παρέχεται και δυνατότητα κατασκευής οποιασδήποτε άλλης αναφοράς η οποία θα αντλεί δεδομένα είτε από την εμπορική, είτε από τη λογιστική ή την POS εφαρμογή σας. Επιπλέον, μπορείτε να ορίσετε τους χειριστές που θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία, καθώς και να επιλέξετε ποιες αναφορές θα μπορούν να βλέπουν. Η πρόσβαση και προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστής, Smartphone ή Tablet).

Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.

Η νέα web App λύση δίνει πρόσβαση στον πελάτη σε όλο το μενού του εστιατορίου χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσει κάποια εφαρμογή στο κινητό του. 

Οι πελάτες σας σκανάρουν με το κινητό τους το Qr code που βρίσκεται τυπωμένο πάνω στο μενού, που είναι μοναδικό για κάθε τραπέζι και το e-menu εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού τους.

Τώρα το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να καταχωρήσουν τις επιλογές τους σε πιάτα, ποτά, ορεκτικά κτλ και να στείλουν την παραγγελία τους πατώντας αποστολή κατευθείαν στην POS εφαρμογή σας. Η εφαρμογή πριν την αποστολή θα τους ενημερώσει και για την αξία της παραγγελίας. 

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωσή τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού.

Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις: προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.

Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α..

Προκειμένου να καλυφθούν οι περιπτώσεις επιχειρήσεων franchise ή επιχειρήσεων με περισσότερα από ένα καταστήματα, η Megasoft προσφέρει το module Loyalty Card Online το οποίο χωρίς να είναι απαραίτητο να υπάρχει online σύνδεση μεταξύ υποκαταστημάτων συγκεντρώνει στο cloud όλους τους πόντους του πελάτη σε πραγματικό χρόνο από όποιο κατάστημα και αν ψωνίζει κάθε φορά, έτσι ώστε να ενημερώνεται η κάρτα του με τους διαθέσιμους πόντους και να τους εξαργυρώσει σε οποιοδήποτε κατάστημα επιθυμεί! Η λειτουργία του Module προϋποθέτει το Module Διαχείριση Loyalty Card (POS) σε κάθε κατάστημα.

Μέθοδος συγχρονισμού των PRISMA Win Point of Sales συστημάτων, μέσω της οποίας συγχρονίζονται τα αρχεία πελατών, αποθήκης και κινήσεων. Η διαδικασία συγχρονισμού μεταξύ των σημείων πώλησης, εκτελείται είτε με επιλογή από τους διαχειριστές του συστήματος, είτε μέσω batch διαδικασιών που εκτελούνται αυτόματα σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, από το κεντρικό, μπορείτε να στείλετε ενημέρωση στα περιφερειακά σημεία πώλησης σχετικά με την αποθήκη και τους τιμοκαταλόγους. Αντίστοιχα, από τα περιφερειακά σημεία πώλησης μπορείτε να ενημερώσετε με τις κινήσεις τους το κεντρικό. Η διαδικασία προσφέρει, μεταξύ άλλων, και τα εξής πλεονεκτήματα:

Ευελιξία ως προς τη διαδικασία μεταφοράς των αρχείων.
Εύκολη διαδικασία εγκατάστασης που δεν προαπαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με την βάση δεδομένων (SQL server).
Σημαντικά μικρότερο συνολικό κόστος της υπηρεσίας, εφόσον δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Std έκδοσης του Ms Sql Server.
Μη απαραίτητη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης σε περίπτωση αναβάθμισης της εφαρμογής

Διαχείριση κεντρικής παραγγελιοληψίας για επιχειρήσεις που κάνουν διανομή φαγητού. Οι τηλεφωνικές κλήσεις για παραγγελία απαντώνται σε ένα κεντρικό σημείο και αποστέλλονται βάσει των στοιχείων διεύθυνσης του πελάτη αυτόματα σε οποιοδήποτε υποκατάστημα της επιχείρησης. Στη συνέχεια προωθούνται αυτόματα στα πόστα παρασκευής (εκτυπωτές κουζίνας/kitchen monitors) που έχουν οριστεί για κάθε υποκατάστημα, ενώ παράλληλα οι χειριστές του Call Center ενημερώνονται συνεχώς για την κατάστασή τους (έχει αποσταλεί, σε εξέλιξη, έχει κλείσει). Η online επικοινωνία του Call Center με τα υποκαταστήματα επιτυγχάνεται μέσω απλής σύνδεσης internet.

Ένα εξαιρετικό εργαλείο παρακολούθησης του προσωπικού, πανεύκολο στη χρήση και με την πληροφορία κάθε στιγμή άμεσα διαθέσιμη στον σύγχρονο επιχειρηματία! Το ιστορικό ωρομέτρησης και το παρουσιολόγιο στο POS manager διαχειρίζονται και επεξεργάζονται όλα τα στοιχεία χρονοπαρουσίας του προσωπικού και δίνουν αδιαμφισβήτητα και ασφαλή συμπεράσματα! Στο ιστορικό της ωρομέτρησης μπορείτε να δείτε την ακριβή ημερομηνία και ώρα της προσέλευσης και της αποχώρησης κάθε εργαζόμενου. Το παρουσιολόγιο σας επιτρέπει να βλέπετε για τους εργαζόμενους που επιθυμείτε και ορίζοντας το διάστημα, το σύνολο των ωρών που έχουν εργαστεί, το σύνολο του μισθού που θα πρέπει να τους καταβληθεί, τυχόν προκαταβολές που έχουν λάβει και το υπόλοιπο.

Οι επιχειρηματίες εστίασης & λιανικής μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ενσωματωμένες αναφορές σχετικά με το Ταμείο ημέρας, το Ζ κ.α. και να λαμβάνουν τις πληροφορίες real time μέσω internet. Η πρόσβαση και η προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστή, Smartphone ή Tablet).

O επιχειρηματίας εστίασης έχει ακριβή εικόνα για το πού βρίσκονται οι διανομείς και παρακολουθεί την εξέλιξη κάθε παραγγελίας. Οι διανομείς παρακολουθούν στη φορητή τους συσκευή όλες τις παραγγελίες και τα στοιχεία που τους είναι χρήσιμα όπως τοποθεσία, τηλέφωνα πελάτη κλπ, ταξινομημένες βάσει απόστασης και σύμφωνα, πάντα, με την πιο γρήγορη διαδρομή. Η εφαρμογή αναλαμβάνει να τους βοηθήσει να φτάσουν εύκολα σε κάθε προορισμό μέσω των χαρτών της Google. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία της διαχείρισης είναι οι φορητές συσκευές να είναι Αndroid και η χρήση των δεδομένων κινητής τηλεφωνίας του τηλεφώνου να είναι ενεργή. Η πρόσβαση και η προβολή στις αναφορές του ταμείου και του ελέγχου των διανομών γίνεται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστή, Smartphone ή Tablet).

Translate »